Toegewijde projectteams in Parijs, Madrid, Berlijn, Keulen, Zürich, Londen, Leuven, Amsterdam, Milaan, Kopenhagen, Odense, Stockholm en Helsinki.
Ons Data Management Platform laat toe data onderling af te stemmen en te interpreteren
Meer dan 2,5 miljoen actieve online panelleden in 13 Europese landen en een netwerk van partners die panelleden over de hele wereld bereiken.
Bijna 20 jaar aan ervaring in kwaliteitsvol panelbeheer en dit volgens de voorgeschreven normen binnen het domein van marktonderzoek
Meer dan 2,5 miljoen panelleden in 13 Europese landen en een netwerk van partners die panelleden over de hele wereld bereiken.
800,000 panelleden
maximiles.com
mingle.fr
460,000 panelleden
maximiles.co.uk
mingle.co.uk
80,000 panelleden
meinungsplatz.ch
mingle.ch
110,000 panelleden
maximiles.es
300,000 panelleden
meinungsplatz.de
mingle.de
160,000 panelleden
maximiles.it
clubnuoveidee.it
mingle.it
100,000 panelleden
m3panel.se
80,000 panelleden
m3panel.fi
90,000 panelleden
m3panel.dk
50,000 panelleden
m3panel.no
60,000 panelleden
meinungsplatz.at
mingle.at
150,000 panelleden
ivoxpanel.be
45,000 paneldeltakere
maximiles.nl
Met behulp van flexibele en krachtige tools die ontworpen en ontwikkeld zijn door ons technische team, biedt Bilendi een breed gamma aan diensten, van enquêteprogrammering en hosting tot steekproeflevering.
Uw persoonlijke projectmanager, gevestigd in een van onze 12 Europese kantoren, zal u helpen met al uw dataverwerking, vertaling en scriptingbehoeften.
Op het gebied van scripting heeft Bilendi teams van experts die u kunnen helpen met de meest complexe programmering.
BOm een overzicht te krijgen van onze technische vaardigheden, kunt u onze scriptingdemo bekijken.
Werf en betrek je publiek gemakkelijker en krijg rijkere en menselijkere inzichten dan ooit tevoren dankzij Bilendi Discuss, het soepelste onderzoeksplatform. Vertrouwde sociale omgevingen, slim ontwerp en de nieuwe krachten van AI helpen je de grenzen van kwalitatief onderzoek te verleggen.
Wat is Bilendi Discuss?
Een multichannel en ChatGPT-gestuurd platform
Producttesten (IHUT) is een effectieve manier om de kenmerken en/of prestaties van een product te meten door het te laten testen door echte consumenten, of het nu een prototype of een bestaand product is.
Deze aanpak biedt meer realistische resultaten op het gebied van producttevredenheid, gebruik- en aankoopintentie, en helpt u potentiële verbeterpunten te identificeren voordat u een volwaardig product lanceert of uw communicatiestrategie aanpast.
Bilendi ondersteunt u in elke fase van het project:
Recrutering testers
Aanvaardings- en deelnamepercentages maximaliseren
Planning van de terugroepfase
Bilendi kan u ook bijstaan tijdens de verzendingsfase, dankzij haar partners in Europa en de rest van de wereld.
Bilendi heeft een brede ervaringen in het opzetten en opvolgenvan online communities. De rekrutering van panelleden gebeurt via verscheidene kanalen waardoor de kwaliteit van het panel en onderzoeken die daarop gebeuren verhoogt. Bilendi betrouwt op een eigen netwerk van uitgevers voor de rekrutering van hoogwaardige leden met dubbele opt-in.
Dagelijkse ondersteuning van uw project
Ons toegewijde team begeleidt u in in alle fasen van uw project tot de voltooiïng ervan. We ondersteunen u bij het opmaken van een eenvoudig communicatieplan en een geoptimaliseerde vragenlijst.
Een hoog niveau van expertise
Bilendi rekruteert al 20 jaar lang panelleden voorzichzelf en voor klanten. Wij begrijpen uw uitdagingen en prestatie-indicatoren, en weten hoe die het beste kunnen verwezenlijkt worden.
De Digital Audience Solution combineert technologie en een eigen Access Panel om de impact van digitale marketing te meten. Dankzij deze oplossing kunt u:
Onze oplossing voor het meten van de doeltreffendheid van online adverteren berust op een eigen multiformaat technologie (statisch en video) en is in staat meer dan 900.000 Europese panelleden te bereiken (Frankrijk, VK, Italië, Spanje, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland).
Met deze technologie maakt Bilendi het mogelijk om op een interactieve manier data verzameling op te zetten.
Via PC, tablet of smartphone bevraag je met Bilendi Interactive Solutions panelleden of klantengroepen.
Bilendi Interactive Brainstorming
Dit platform laat 'communities' toe te interageren rond een bepaald thema. Burgers kunnen bijvoorbeeld in interactie gaan met het lokale bestuur en zo voorstellen formuleren via dit platform.
Bilendi Interactieve Survey
Bilendi Interactive Survey is een inhouse ontwikkelde tool die data verzamelt op een wat aparte manier. Door brede bevragingen op te zetten via en digitaal platform verwerven we inzicht op meningen en gedraging van grote groepen ten aanzien van een bepaald thema. Individuen kunnen nadien dezelfde bevraging beantwoorden, deze antwoorden worden dan vergeleken met de brede bevraging waardoor het individu zich kan 'vergelijken' met een grote groep. Test resulaten worden real time gedeeld met de deelnemer, die ze dan op zijn of haar beurt kan delen met andere via social media etc...
Bilendi beheert al bijna 20 jaar lang enquêtepanels op het hoogste niveau van de marktonderzoeksindustrie. Wij volgen de aanbevelingen van ESOMAR op en alle panelleden respecteren de registratie met dubbele opt-in, rekrutering aanwerving met meer bronnen, tevredenheidsonderzoeken, regelmatige schoonmaak en enquêtes enkel op verzoek.
Bilendi hanteert meer dan 300 selectiecriteria die helpen bij het bepalen van de doelgroep. Onderstaande criteria zijn van toepassing
Opleiding en tewerkstelling
Vrije Tijd
Internet
Milieu
Reizen
Media en Technologie
Verzekeringen
Schoonheid en verzorging
Winkelen
Financiën
Huisvesting
Tabak
Restaurants
Huisdieren
Gezin
Transport
We beschikken over op maat gemaakte panels gericht op een specifieke doelgroep /
Ouders/kinderen
IT-decisionmakers
B2B
Senioren
Automotive
Rokers
Patiënten
Huisdieren
Een panel van Europese patiënten
⏎
Onze sterk geprofileerde panels stellen ons in staat om de moeilijk bereikbare patiënten en zorgverleners te bereiken die u nodig hebt, en om de kwaliteitsgegevens te verzamelen die nodig zijn voor uw kwantitatief en kwalitatief medisch onderzoek.
⏎
We behandelen meer dan 300 ziektes en aandoeningen in alle belangrijke medische disciplines en bieden ook gegevens over gezondheidsgerelateerde onderwerpen en gewoontes, zoals leeftijd, lengte, gewicht, dieet, bezochte gezondheidswebsites en meer …⏎
Belangrijkste gezondheidsproblemenen medische specialismen:
Bilendi heeft bijna 20 jaar ervaring in marktonderzoek en werkt voor meer dan 1700 onderzoeksbedrijven, adviesbureaus, agentschappen en universiteiten.
Bilendi voldoet aan de kwaliteitsstandaarden die door de marktonderzoeksindustrie werden opgesteld en is lid van de belangrijkste Europese beroepsverenigingen.